Sort > ref. 3022
Parcel·la a la part alta de Sort
75.000€
Es ven terreny urbà de 598 m2 a la urbanització Borda de Paisan, a Sort, Pallars Sobirà. Situat a zona elevada amb molt bones vistes de la vall i de Sort mateix. S’hi pot accedir per dos carrers, tant per la part de baix com la de dalt. Hi son construïts ja un dic i un mur de contenció. Terreny ideal per fer una casa unifamiliar amb gran jardí, assolellada i amb vistes espectaculars. És una zona molt tranquila, envoltada de natura i rutes a la muntanya, just a tocar de Sort mateix. A prop d’estacions d’esquí com Port Ainé, i del Parc Natural de l’Alt Pirineu, i el Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici.

Assolellat

Prop de pistes

Jardí

Bones Vistes

Bon accés

598 m2
Característiques
Dos accessos amb cotxe
Situació immillorable
Zona tranquila
A tocar de Sort
Envoltat de natura
Mur de contenció
Subministres preparats
Detalls de la propietat
Tipus de finca | Parcel·la urbana |
Superfície | 598 m2 |
Ubicació
Sort és una vila i municipi de Catalunya situat a la comarca del Pallars Sobirà, on fa de cap de comarca. És un dels caps de comarca menys poblats de Catalunya.
El terme antic s’estenia per la ribera de la Noguera Pallaresa, a tots dos costats, mentre que la vila era a la dreta del riu. Modernament s’ha estès també per la riba esquerra. A més de la Ribera, el terme actual comprèn la vall del Barranc de Montardit i pràcticament tota la Vall d’Àssua, que en part comparteix amb Rialb.
És el centre històric del Pallars, i conserva les restes del castell comtal, així com nombrosos vestigis medievals que ajuden a entendre el paper històric que jugà el Pallars a la història de Catalunya (com ara l’àliga bicèfala al seu escut): és gran el nombre d’esglésies romàniques, de castells i de pobles closos i viles murades que hi ha en aquest tros del Pallars.
En l’actualitat el principal atractiu turístic de Sort és tot el que està relacionat amb la natura, principalment en el camp dels esports d’aventura o de risc, per als quals el marc de les aigües braves de la comarca és un marc idoni. L’excursionisme continua essent, des de principis del segle XX, un altre dels al·licients de la vila de Sort.
Informació cadastral

Terrenys en venda

Ainet de Cardós > Ref. 2212B
Gran terreny urbà a la Vall de Cardós
90.000€
1508 m2
·
bones vistes
·
bon accés

Alós d’Isil > Ref. 2190
Solar urbanitzable a la Vall d’Àneu
49.000€
urbà
·
78 m2
·
prop del riu
·
prop de pistes

Arcalís > Ref. 3024
Parcel·la edificable a Arcalís
45.000€
assolellat
·
93 m2
·
bones vistes
·
bon accés

Malmercat > Ref. 2097
Parcel·la urbana amb jardí i vistes
265.000€
prop de Sort
·
208 m2
·
orientació sud
·
zona tranquil·la

Montardit de Baix > Ref. 3019
Parcel·la edificable prop de Sort
70.000€
assolellat
·
bones vistes
·
473 m2
·
bon accés

Sort > Ref. 3017
Parcel·la per a promoció d’habitatges
Preu a consultar
294 m2
·
davant de riu
·
zona aparcament
·
assolellat

Sort > Ref. 3022
Parcel·la a Borda Paisan de Sort
75.000€
598 m2
·
urbanitzable
·
accés per dos carrers
·
bones vistes


Unarre > Ref. 2213
Parcel·les urbanes a poble idíl·lic de la Vall d’Àneu
75.000€ / 125.000€
100 m2 i 140 m2
·
bon accés
·
assolellat