Sort > ref. 539
Ampli àtic de muntanya amb terrassa i vistes
220.000€
Es ven àtic de 102 m2 a la població de Sort, encarat a est, sud i oest, amb magnífiques vistes a muntanya, riu i poble. Disposa d’un ampli menjador diàfan amb cuina oberta, llar de foc, i un llit doble al costat de finestra, dos dormitoris dobles, bany complert amb accés a sauna, i una àmplia terrassa assolellada d’on veurem el Noguera Pallaresa i el Pic de l’Orri. Es tracta d’un immoble de característiques úniques, situat al lloc ideal per accedir a nombroses rutes de senderisme, i guadir dels esports de riu o de les diverses estacions d’esquí de la zona. Sòls de gres i de fusta, nombroses finestres tipus “llucana” amb doble vidre, xemeneia pròpia. L’habitatge es ven moblat i equipat, llest per entrar a viure. Finca amb ascensor.

Terrassa

1 bany

2 Dormitoris

Assolellat

Ascensor

102 m2
Característiques
Sòls de parquet i gres
Calefacció
Tancaments doble vidre
Moblat i equipat
Sauna
Cèntric
A prop del riu
Zona tranquil·la
Detalls de la propietat
| Tipus de finca | Pis |
| Estat | Bo |
| Dormitoris | 2 |
| Banys | 1 |
| Planta | 7 |
| Nombre de pisos | 7 |
| Superfície construïda | 102 m² |
| Paviments | Fusta i gres |
Informació sobre l’eficiència energètica
| Any de construcció | 1976 |
| Certificat energètic disponible | En tràmit |
| Tipus de calefacció | Radiador |
| Font d’energia | Gas natural |
Visita virtual
Ubicació
Sort és una vila i municipi de Catalunya situat a la comarca del Pallars Sobirà, on fa de cap de comarca. És un dels caps de comarca menys poblats de Catalunya.
El terme antic s’estenia per la ribera de la Noguera Pallaresa, a tots dos costats, mentre que la vila era a la dreta del riu. Modernament s’ha estès també per la riba esquerra. A més de la Ribera, el terme actual comprèn la vall del Barranc de Montardit i pràcticament tota la Vall d’Àssua, que en part comparteix amb Rialb.
És el centre històric del Pallars, i conserva les restes del castell comtal, així com nombrosos vestigis medievals que ajuden a entendre el paper històric que jugà el Pallars a la història de Catalunya (com ara l’àliga bicèfala al seu escut): és gran el nombre d’esglésies romàniques, de castells i de pobles closos i viles murades que hi ha en aquest tros del Pallars.
En l’actualitat el principal atractiu turístic de Sort és tot el que està relacionat amb la natura, principalment en el camp dels esports d’aventura o de risc, per als quals el marc de les aigües braves de la comarca és un marc idoni. L’excursionisme continua essent, des de principis del segle XX, un altre dels al·licients de la vila de Sort.
Pisos en venda

Sort > Ref. 527
Àtic de 4 dormitoris al centre de Sort
168.000€
4 dormitoris
·
82 m2
·
2 banys
·
assolellat

Sort > Ref. 530
Àtic amb vistes a muntanya i riu
115.000€
2 dormitoris
·
65 m2
·
terrassa
·
assolellat

Sort > Ref. 535
Ampli pis prop del Noguera Pallaresa
135.000€
3 dormitoris
·
100 m2
·
1 bany
·
ascensor

Sort > Ref. 539
Espaiós àtic de muntanya amb terrassa i vistes
220.000€
102 m2 construïts
·
2 dormitoris
·
assolellat





































