Freixa > ref. 2248

Casa pairal amb era i cobert

120.000€*

Es ven antiga casa de poble molt assolellada, de 149 m2 per planta, amb una gran era i un cobert adjacent, a la població de Freixa, Pallars Sobirà. A planta baixa hi trobem un ampli menjador, un dormitori amb balcó, un quarto amb llar de foc, la cuina antiga i un quarto llenyer. També hi ha un accés al celler a sota, que també té entrada directe des del carrer. A planta primera hi tenim un bany i cinc dormitoris. Tots amb vistes al Serrat de l’Encadenador. A planta segona hi trobarem el cap de casa. La casa
Al costat de la casa, hi ha una era elevada de 184 m2, amb vistes espectaculars a muntanya. Adjacent a l’era hi ha un cobert amb 157 m2 de planta.
Bon accés amb cotxe fins a la casa i cobert. Orientació sud-est. Interiors a reformar.

*Impostos i despeses notarials no inclosos al preu

Era / Pati

1 bany

6 Dormitoris

Bones Vistes

Bon accés

673 m2 construïts

Característiques

A 45 minuts de Sort en cotxe

1.500 m. d’altitud

Nombroses rutes de senderisme

Zona molt tranquil·la

Gran volumetria

Detalls de la propietat

Tipus de fincaCasa
EstatNecessita reformes
Dormitoris6
Banys1
Nombre de plantes3
Superfície construïda673 m² segons cadastre
Habitatge298 m²
PavimentsPedra i formigó

Informació sobre l’eficiència energètica

Any de construcció1900
Certificat energèticExempt

Ubicació

Freixa és un poble del terme municipal de Soriguera, de la comarca del Pallars Sobirà

Està situat a prop de l’extrem sud-est del terme municipal, en el vessant meridional de la Serra de Freixa, a l’esquerra del Torrent de Freixa i del Barranc del Prat de Comú.

Per accedir-hi des de Sort, es pren la N-260 i a l’altura del Port del Cantó s’agafa un tros de pista no asfaltada, fins a connectar amb la carretera LV-5134 que arriba al poble.

Informació cadastral