Rialp > ref. 2145
Amplia casa a reformar a Rialp
150.000€
Es ven antiga casa a rehabilitar a la població de Rialp.
Zona molt tranquil·la, de bon accés i amb bones vistes.
Edifici de 642 m2, distribuït en tres plantes de 214 m2/cadascuna.
Ideal per construir diversos habitatges.
Impostos i despeses notarials no inclosos al preu

Assolellat

Bones Vistes

642 m2
Característiques
A prop de transport públic
Grans espais diàfans
Zona molt tranquil·la
A prop del riu Noguera Pallaresa
Vistes a la muntanya
Detalls de la propietat
| Tipus de finca | Casa |
| Estat | A reformar |
| Nombre de plantes | 3 |
| Superfície construïda | 642 m² |
| Superfíce planta | 214 m² |
| Orientació | Est |
Informació sobre l’eficiència energètica
| Any de construcció | 1891 |
| Certificat energètic disponible | Exempt |
Ubicació
Rialp és una vila i municipi de la comarca del Pallars Sobirà. Està situada just al sud de la meitat nord de la comarca, o bé al nord de la zona central, a prop i al nord de Sort. La vila és a la dreta de la Noguera Pallaresa, mentre que el terme comprèn la major part de la vall.
El torrent de Sant Antoni desguassa per la dreta a la Noguera Pallaresa a la vila de Rialp. Actualment a Rialp hi han tres ponts sobre la Noguera Pallaresa. Al sud, el pont de les Vernedes (davant de la benzinera), al mig del carrer del Raval, a mà dreta, la passarel·la de vianants o pont de Santa Caterina i al nord, fora del nucli de Rialp i abans d’arribar a l’encreuament de la carretera de Beraní, Roní i Port Ainé, hi ha el pont de Pedra de l’antiga carretera C-147 i el de l’actual (ja no pont de pedra) de la C-13
Rialb es troba al centre de la comarca del Pallars Sobirà, sobretot a la vall principal de la Noguera Pallaresa, tot i que també ocupa una part de la Vall d’Àssua i, sobretot, la vall del Riu de Caregue, subsidiària de la Vall d’Àssua. També el vessant septentrional de la Torreta de l’Orri i les valls dels barrancs que s’hi formen, on hi ha l’Estació d’esquí de Port Ainé.


























